You are not logged in.
Le forum du Club des Saumoniers comporte trois parties : |
Salut Jean-Marie,
L'est où le mode d'emploi?
A+
Daniel
Salut Daniel
Dans le document pdf.
Information on bidding and payment
This is a short version of the full catalogue, which is only available in Norwegian at:
http://www.reddvillaksen.no/wp‐content/ … talog1.pdf
The Lists of Lots (live and silent) are complete, but detailed
descriptions are just presented for those lots we think are especially interesting for
our foreign supporters. If you would like to get more info on some lots that are not
presented in full, please contact us! Or check web links in Norwegian catalogue.
Advance bids: To Gerhard Schive at e‐mail gerhard.schive@schive.no;
gerhard.schive@gmail.com or Orri Vigfusson: nasf@vortex.is, phone: + 354 89 33553. Live
bidding via phone can be arranged on request.
FISHING: All fishing is for 2013 unless something else is given under the specific lots. Buyer
makes necessary arrangements with the donor directly. The committee might assist if
necessary.
PAYMENT: If nothing else is agreed upon, all bought items should be paid for at the auction,
in cash or by credit card. We are also open for donations to NASF Norway account
9230.09.53370 (see IBAN/SWIFT in footer!).
Jean-Marie Malsacré
Bonjour,
Toujours dans le rayon emplette, il semblerait q'Hardy-Greys soit à vendre .
Bonne journée
Christian
Bonjour Christian
Oui, Hardy est en vente, j'ai lu cela hier sur le forum de Winston
A+
Joël
Cordialement mj speycasting arobase laposte.net
Recordman de France de lancer spey en 15' & 18' homologué par l' ICSF & CIPS
Salut Jean-Marie,
Merci ... mais je suis quand même pas sur d'avoir compris de principe.
C'est quoi? on fait une offre et le plus offrant "gagne" le lot?
Quelqu'un a-t-il déjà participé?
A+
Daniel
Je voulais me diversifier mais l anglais me casse les c..... Donc je mets mes dollars ailleurs. 8o
"Les forets précèdent les civilisations, les déserts la suivent"
bernard f wrote:Je voulais me diversifier mais l anglais me casse les c..... Donc je mets mes dollars ailleurs. 8o
Lotterie très intéressante et de plus pour une très bonne cause, dommage que l'intérêt côté Français ait été plus que limité!!!
a+
La vente aux enchères d'hier soir nous a permis de récolter quelques 137.000 Euros.
http://www.fishandfly.com/forums/f296/n … sea-70816/
Norwegians raise record amount to save wild salmon at sea
Last night over 150 attendees enjoyed a lively and enjoyable NASF Fishing Auction at Oslo's Astrup Fearnley Museum of Modern Art. Supporters of the North Atlantic Salmon Fund (NASF) met to raise funds to help continue the campaigns to save wild salmon from over-exploitation at sea. The gathering collectively raised over £110,000 which is a new record for an NASF fund raising auction!
Well done and congratulations to both lot-donors and bidders!
Mille mercis pour avoir contribuer à ce succès et à notre cause.
Salut Pierre,
Bravo pour la loterie , mais merci d'éclairer ma lanterne de tes lumières nordiques ; la Vosso et la
Bolstad sont elles la même rivière , sur le net il est question de fermeture pour 2013 !
A+
Christian
Merci pour les précisions, et donc m... pour ton séjour
Amitiés
Christian